Oldalak

2013. szeptember 21., szombat

Chapter Five: Sorry

Sziasztok. Meghoztuk az új részt. Reméljük, hogy tetszik nektek. Jó olvasást. Írjatok kommentet.
Üdv, Cassie és Reby.

Megláttam Harryt amint halk zene közben,zakóban,nyakkendőben és egy szál rózsával a kezében táncolt. Ledermedtem,halkan kuncogtam ő pedig tovább táncolt,egészen addig míg szembe nem találtam magam vele. 
-Öhmm..Szia!-mondta izzó vörös fejjel. 
-Szia!Hát te?Megkérdezhetem mit csináltál az előbb?-kérdeztem keresztbe tett kézzel az ajtónak támaszkodva. 
-Semmit.Semmit.Inkább azt kérdezem,hogy te miért vagy vizes? 
-Harold...Esik az eső!-mutogattam össze-vissza. 
-Ès hogyan jöttél haza?-húzta fel szemöldökét afféle 'nem értem' stílusban. 
-Gyalog.Egyedül.Vizesen.Az esőben... 
-Te jó ég!Nem vettem észre,hogy esik az eső?Ennyire lefoglalt?...-fejezte be a mondatát hirtelen. 
-Mi foglalt le? 
-Most ez nem lényeges.Menj fel,és vegyél egy jó meleg zuhanyt!
 -Jó.-mondtam,és elindultam a lépcsőn,de vissza néztem
-Mellesleg...Miért vagy öltönyben? -Ha nem tudnád,ez zakó!-javított ki. 
-Ohh,bocsánat.-mondtam cinikusan,majd mentem tovább a lépcsőn. Felmentem a szobámba,és vizes ruháimat azonnal ledobtam,majd felkaptam egy vastag,meleg köntöst.Levettem az asztalomról kedvenc B.U. tusfürdőmet és a fürdőm felé vettem az irányt.Sokáig tanakodtam,hogy egy jó forró kád vízbe üljek,vagy csak melegen,de gyorsan csapassam le magamat.Végül a gyors zuhanyzás mellett döntöttem. A víz csorgása mellett,halkan hallottam,hogy valaki szól.
 -Harry!Szóltál?-kiabáltam a zuhanyt elzárva. 
-Aha!Ha kész vagy,gyere le vacsorázni! 
-Ok!

20 perc áztatás után kiléptem,megtörölköztem,majd visszavettem a száraz köntöst. Majd felvettem alá fehérneműt.Rájöttem,hogy így csak nem mehetek le.Kopogtak. 
-Igen? 
-Bejöhetek? 
-Persze! Harry bejött és azt láttam,hogy kínos neki a helyzet,hogy én köntösbe vagyok. 
-Öhhmm...azon gondolkodtam,hogy mit vegyek fel.Kicsit fázok...De ez olyan jó meleg.Viszont,így csak nem mehetek le.-nevettem. 
-Ugyan!Itthon vagy!Gyere nyugodtan!-mosolygott Hazz,majd odanyújtotta a kezét.Ránéztem a kezére,de nem fogtam meg.Harry vette az adást,így megfordult és kiment a szobámból.Pár perccel később én is lementem. Körülbelül a lépcső felétől pontosan rálehetett látni a konyhára.Nem hittem a szememnek. Két személyre gyönyörűen megterített asztal,lágy zene,rózsaszirmok mindenhol,az asztal közepén a vacsora,Harry pedig továbbra is öltönyben.Ohh,bocsánat!Zakóban. 
-Harry...Ezz..Ez meg mi?-csodálkoztam,és egyre közelebb léptem az asztalhoz és Hazzához.Kezemmel végig simítottam az asztalon,ezzel lesodorva néhány rózsa szirmot. 
-Ez fantasztikus.De miért?-mondtam,majd Harry rátette ujját a számra. 
-Shh..Egy szót sem.Ez a te napod.-hozta elő még mindig perverz mosolyát. 
-Hmm..Benne vagyok.-kuncogtam. Harry kihúzta nekem a széket.Majd elment,kezében a eddig asztal közepén lévő,lefedett tálcával. Előhozott egy hatalmas tál gyümölcslevest.
-Ohh..Ezt imádom!Honnan tudtad?-kérdeztem ragyogó szemekkel.
-Megérzés. A leves isteni volt.Ès ami még istenibb volt,az az,hogy Harry még a csapba is berakta a tányérokat.Ritka pillanat volt. A második rák,natur hússal,cézár salátával és rizzsel volt.
Egyszerűen hihetetlen,hogy Harry ennyi mindent tud főzni. 
-Harry! -Igen?-nézett fel a tányérból. 
-Te főztél?-mosolyogtam. 
-Nem tudom,hogy miben egyeztünk meg,Ayana!? 
-Jogos.-kuncogtam és ettem tovább. A főétel után úgy éreztem,hogy itt a vég.Nem bírok többet. Ennek ellenére Harry egy nagy szelet sajttortát hozott elém meggymártással. 
-Na jó!Nem hiszem el!A kedvenc kajáimat főzted,ráadásul mennyeien!Valami bűzlik...-húztam el a számat. -Ígérem,hogy vacsora után,mindent elmondok. 
-De..de..így zaklatott leszek. 
-Edd meg a sütit,és a zaklatottságod elmúlik.-nevetett egy jót saját poénját.Mennyire aranyos. Harry elpakolt,majd odalépett a zenelejátszóhoz,és felvette kicsit a hangerőt. 
-Hölgyem?Szabad egy táncra?-hajolt meg előttem,majd odanyújtotta a rózsát. 
-Tudsz táncolni?-lepődtem meg,majd elvettem a virágot.
-Minden kiderül.-nyújtotta hozzám a kezét Harry.Èn is odanyújtottam,majd közelebb húzott magához,és táncoltunk. Igen.Èn Ayana.Egy átlagos,szerencsétlen élettel a hátam mögött,most Harry Stylessal táncolok egymagunkban.Hihetetlen,de igaz. 
-Most már halljam az igazat.-suttogtam vállára hajtva fejemet. 
-Jó.Igen,én főztem.Onnan tudom,hogy mik a kedvenceid,hogy felhívtam anyukádat.Emlékezett rá,Ayana!Még mindig szeret...-mondta halkan. 
-Ezt hagyjuk.Folytasd.
-Szóval elmondta,hogy miket szeretsz.Viszont főételnek a rántott hús és sült krumpli kombinációt mondta.Viszont valami mást akartam.Az túl egyszerűnek hangzott és nem értettem,hogy hogyan lehet az a kedvenc kajád.Majd leesett..Anyukád gyerekkorodban főzött utoljára,és akkor még az volt a kedvenced.Így felhívtam apudat.Ő mondta el. 
-Úristen...Köszönöm!!!-álltam meg a tánc közben és szorosan megöleltem.Mindent értettem...Harry szerelmes belém.Harry Styles.Belém.Ez lehetetlen... Harry megpörgetett tánc közben,és olyan történt,ami a szituációhoz képest,egyáltalán nem kellett volna,így ráadásként. A köntösöm kötője kibomlott és fehérneműbe burkolt testem Harry elé tárult.Hirtelen nem tudtam mit csinálni.Nem tudtam összekötni,mert Hazz egyik kezem még mindig fogta.
-Azt a rohadt!-csillant fel Harry szeme
-Jézusom...-sütöttem le a szemem.
-Tessék?De hát...Gyönyörű vagy!-káprázott tovább a szeme
-Ne szégyeld magad!Kérlek! Nem is hagyta hogy szóhoz jussak,magához húzott,és testünk össze simult.Heves csókcsatába kezdtünk.A köntös már rég szabad úton járt. Hihetetlen.Megint Harry az egyetlen aki újra és újra ugyanazt a bizsergő érzést váltja ki belőlem.De nem tudtam gondolkodni.Harry felültetett a bár pultra,én pedig elkezdtem a zakóját leszedni róla.
-Nem,neeem!Ez így nem kényelmes.-váltottam flegma stílusra. 
-Èrtettem főnök!-mondta Hazz,majd felkapott ölébe.Lábaimat dereka köré fontam.Majd Harry odavitt a kanapéhoz és nagyon óvatosan ráültetett.Magam mellé húztam,majd elkezdte a nyakamat csókolgatni..Elkezdtem az ingjével bíbelődni,de meguntam,így inkább letéptem. 
-Huppsz.Boccs.-kuncogtam. 
-Semmi.-nyögte két csók között. Hirtelen az ajtó kicsapódott és mi szét rebbentünk. 
-Ez meg mi a szar?-kérdezte a szőkeség.
-Harry...Ayana-pillantott Taylor elsőnek Harry-re majd rám.
-Annyira tudtam, hogy ti ketten összeszűrtétek a levet.-nézett ránk könnyes szemekkel.
-Milyen érzés Taylor? Amikor elveszik tőled azt az embert aki fontos neked?-kérdeztem
-Takarodj-ordította Taylor mire aprót bólintok majd felrohanok a szobámba és gyorsan összepakolom a cuccaimat. Hirtelen Harry lép be az ajtón.
-Ayana. Ne menj el. Taylor majd meg békél-nézett rám.
-Nem. Harry ez már nem csak Taylor-ról szól. Hanem rólunk. Én ezt így nem akarom-mondtam.
-Miért?-kérdezte.
-Most komolyan? Miért? Harry, nekünk semmi esélyünk sincs. Te egy banda énekese vagy, én pedig, kicsoda? Taylor Swift mostoha húga, aki mellesleg majdnem lefeküdt veled-mondtam.
 -De hová mész? Nem mehetsz csak úgy el.-mondta.
-Majd út közben felhívom Gemmát, hogy maradhatok e nála pár napot amíg nem találok egy lakást-motyogtam majd az ajtó felé indultam.
-De akkor mi lesz velünk? Ennyi volt?-kérdezte Harry mire vissza fordulok.
-Az életem így is elég bonyolult. A próbák. Anya és apával is rendezni kéne a viszonyomat, sajnálom-mondtam majd elhagytam a szobát.

5 megjegyzés:

  1. Fantasztikus lett!:) gyorsan a kövit!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik.Kérlek olvasd el az 'Új hír' részt.:)

      Törlés
  2. ajjj nemáár olyan aranyosak lennének együtt!! :/ nagyonjó lett!:) kövit:))

    VálaszTörlés
  3. Imádtam <3 és itt egy kis meglepi is http://staywithmeforever.blogger.hu/2013/09/27/3-dijam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépe.*-* kiraktam.:) kérlek néz be az 'Új hír' című bejegyzésbe.

      Törlés