Oldalak

2013. október 3., csütörtök

Új hír!!!

Sziasztok kedves olvasóim!
Nagyon sajnálom,hogy ennyi ideig nem jelentkeztem új résszel,de a bloggal történt egy kis változás...
Ugye látjátok,hogy most csak 1-es számban beszélek és nem többes számban..Mivel a blog sorsa úgy alakult,hogy Cassie kiszállt.Én viszem tovább a blogot.(Sajnos az magán jellegű miért is történt ez az egész)
Hogy ez mit fog magával sodorni?Sorolom.:
-A design valószínűleg megfog változni.Néhány modul kerül le,és fel.
-Közreműködőként,csak én leszek ott.
-A részek felépítése más lesz.
-Ha dícséretet kapok,azt egyes számban fogalmazzátok meg.:DD
Nagyon sajnálom,hogy így alakult és egészen biztos vagyok,hogy még minimum 2 hétig nem tudok hozni részt..Nagyon sajnálom,de rengeteg dolog van,amit Cassie elhanyagolt a bloggal kapcsolatban.Ezeket meg kell csinálnom.(pl.:cserék,ajándékok,stbstb)
Nagyon remélem,hogy nem utáltok,és továbbra is kedves olvasóim lesztek.:)Nagyon boldog lennék,ha kapnék kommentbe egy kis reakciót azzal kapcsolatban,hogy folytassam-e egyedül a blogot,és hogy mit gondoltok erről az egészről.
Remélem megértitek.:)
Puszil és imád titeket.:Reby

1 megjegyzés:

  1. szerintem így is folytasd a blogot!:) azzal nincs semmi probléma ha megváltozik valami xd az viszont szomolúúú h 2 hétig nem lesz rész :(( de nembaj!:D remélem meg éri várni :DD

    VálaszTörlés