Oldalak

2013. október 3., csütörtök

Díj #2

                                                 
                                                                  
       Nagyon nagyon szépen köszönöm a díjat.:http://staywithmeforever.blogger.hu/2013/08/28/2-dijam

Feltételek.:
11 DOLOG RÓLAD.
11 BLOGGERNEK TOVÁBB KÜLDENI.
VÁLASZOLNI 11 KÉRDÉSRE.
FELTENNI 11 KÉRDÉST.

11 dolog rólam.:
-Rohadtul hideg van.
-Depis vagyok.
-Még csak ma vettem szótár füzetet.(imád a tanár,jahh.xd)
-Kaptam ma egy 5-öst.
-Utálom,azt aki hazudik.
-Egy egoista kecske vagyok.
-Nem rég vesztettem el,egyik legjobb barátom...
-A kutyámat egyszerűen lehetetlen megnevelni.
-Szeretnék egy macis pulcsit.
-És egy macis sapkát.
-Ennyi.:D


11 kérdésere a válasz.:
Mióta írsz blogot és miért?
Egy éve.Imádok írni.Ennyi szerintem elég..:)
Kedvenc együttes?
One Direction.
Milyen iskolába jársz?
Álalános.:$
Sportolsz vagy van valami hobbid?
Fitnessezek.
Játszol hangszeren?
Régen furulyáztam.XDDD
Van valami kabalád vagy szerencse tárgyad?
Huuuhh..Nem igazán..
Milyen színű a hajad?
Szőkés barna.Komolyan olyan,mint az ombre..De nem az.De eredetileg olyan.:D
Hiszel a fiú lány barátságban?
Hittem,egészen másfél évvel ezelőttig...
Szoktál DIY dolgokat csinálni?
Igen.:)
Jelenlegi kedvenc zenéd?
Rudimental.-(nem tudom mi.xd)
Alszol valamilyen párnákkal vagy plüssökkel?
Igen.

11 kérdésem.:
Szereted a meleget?
És a ideget?
Tavaszt?
Őszt?
Nyár vs.Tél.
Csőfarmer vs. Sort?
Converse vs. Vans?
Pizza vs. Hamburger?
Volt már díjad?
Ha igen,hány?
Van tesód?

11 blogger,akinek tovább küldöm.:
-SAJNÁLOM,DE NINCSEN TÖBB BLOG,AMIT OLVASOK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése